pridobivanje
strank
“Marketing is Everything”* Pridobivanje novih kupcev je preprosta vaja, kjer moraš uskladiti potrošnikove nakupne poti, želje in zahteve s potjo lastne blagovne znamke, izdelka ali storitve.
Oblikovati je potrebno takšne prodajne in marketinške strategije, navkljub nenehno spreminjajočem se trgu, da bodo vaši potrošniki želeli biti del VAŠE POTI oziroma ZGODBE.
Naš cilj je preprost: prodati več izdelkov več ljudem, večkrat.
Zakaj mi?
- Koncept
Potrošnik ustvarja povpraševanje in s tem “definira” pot vašega izdelka ali storitve, če vi to želeli ali ne. Če menite, da nadzorujete pot vašega izdelka se motite in takoj preidite sem. Skupaj z vami razvijemo in oblikujemo strategije za pridobivanje ključnih kupcev, pomagamo vam razumeti povpraševanje in potrošnika, oblikujemo glavne investicije in prednostne KPI ter s tem oblikujemo vaš koncept rasti.
- Vsebinska strategija
Za oblikovanje in razvoj učinkovitih prodajnih in marketinških vsebin in ustvarjanje “poti” za vaše potrošnike in kupce morate začeti na začetku, torej "Kje smo danes?".
Skupaj z vami ustvarimo in zgradimo nove tržne aktivnosti, ki bodo potrošniku, ne glede na točko nakupnega procesa, sporočale vedno isto - mi smo pravi za vas.
- Praktična analitika
Cilj je ustvariti takšne priložnosti, ki bodo omogočile, da tržniki oziroma prodajne ekipe zaključijo prodajni ciklus, ki pa bo končan šele, ko potrošnik ali kupec izdelek ali storitev plača. Vse prevečkrat se to spregleda. Skupaj z vami bomo oblikovali kriterije in načine za pridobivanje in gradnjo takšnih priložnosti.
- Vrednotenje in izbor marketinških aktivnosti
Obseg marketinških orodij in pristopov je izjemen, zapleten in spreminjajoč. Mi vam pomagamo oceniti in izbrati vam najbolj ustrezna orodja/prijeme za pospeševanje prodaje vašega izdelka ali storitve in vam priporočimo ustrezen trženjski pristop, ki bo oblikovan po meri potrošnika, trga in trendov.