Razumevanje ključnih prodajnih in marketinških izzivov ter pristopov, s katerimi dosežemo kupce, potrošnike na trgu, je bistveno. Spodaj so našteta samo nekatera od vprašanj, s katerimi se srečamo pri naših strankah, vendar je njihovo razumevanje temelj naših storitev.
- Kako lahko mi (proizvajalec ali distributer) izboljšamo učinkovitost naše organizacije (ekip) ter s tem vplivamo na odzivnost ekip pri ključnih kupcih s ciljem povečanja (izboljšanja) prodajnih rezultatov obeh?
- Na podlagi česa trgovec izbere izdelek za uvrstitev na prodajno polico, kdo določi prodajno podporo na polici, kakšne rezultate meri trgovec?
- Kakšna naj bo prodajna predstavitev (dokumentacija, vzorci itd.), da bo odločitev trgovca o uvrstitvi izdelka na polico pozitivna?
- Katere podatke s prodajnega mesta naj spremljamo (in katere nudi trgovec) s ciljem prinašanja pravilnih odločitev o pospeševanju in promociji izdelka tako na prodajnem mestu kot zunaj njega?
- Na kakšne in katere lokacije (prodajna mesta) naj se ekipe pospeševalcev osredotočijo glede na sezonski vpliv s ciljem doseganja boljših prodajnih rezultatov in pokritje sezonskih potreb trga?
Naš poudarek ni zgolj na prodajnih in marketinških strategijah, ampak želimo s pomočjo naših poslovnih partnerjev ter njihove mreže in znanj našim strankam ponuditi popolno in celovito paleto storitev, ki bo njihove izzive in zahteve reševala v celoti in jim hkrati zagotavljala konkurenčno prednost.
Z nami boste povečali svoje rezultate, ker:
- razumemo moč in vpliv prodajnega mesta, trženja ter promocij,
- stalno spremljamo in optimiziramo pospeševanje na prodajnem mestu,
- smo osredotočeni na izboljšanje dobičkonostnosti kupca in izdelka,
- analiziramo tržne podatke s ciljem prepoznavanja trendov in sprejemanja boljših odločitev,
- skupaj z vami spodbujamo prodajno osebje, razvijamo blagovne znamke ter svetujemo trgovcem pri pospeševanju prodaje izdelkov na drobno,
- razvijamo nove strategije za rast predvsem pri doseganju novih potrošnikov.
V svetu izdelkov široke potrošnje (FMCG) delujemo že več kot desetletje in naše izkušnje segajo od:
- razvoja in izvajanja prodajnih in marketinških strategij,
- praktične podpore pri selekciji izdelkov za vstop na trg, oblikovanja cenovne strategije ter izvedbe lansiranja na trg,
- oblikovanja in izvajanja promocijskih aktivnosti na prodajnem mestu,
- svetovanja pri upravljanju in oblikovanju družbe in organizacije,
- do administrativne podpore za ključne kupce in njihove ekipe.
Kontaktirajte nas še danes in pomagali vam bomo izboljšati vašo učinkovitost, upravljanje ter prodajne in tržne aktivnosti.