WE KNOW OUR BUSINESS.
GO BIG WITH US!

sales
02 vpogled

izdelki
široke potrošnje

Trgovina na drobno oziroma svet izdelkov široke potrošnje sta se v zadnjih 30 letih močno spremenila. Dandanes trgovci pričakujejo, da proizvajalci in distributerji odigrajo glavno in vse stranske vloge pri razvoju in prodaji svojega izdelka, kategorije, oziroma so glavni aktivatorji doseganja potrošnikov in povečevanju njihovih tržnih deležov in zaslužkov.
preberi več

Tako proizvajalcem in distributerjem ne ostane nič drugega,kot da razvijajo konkurenčne prednosti izdelka in lastne organizacije.

Odgovornost vsake organizacije je, da oceni resurse in s tem strategije, ki bodo delovale stroškovno učinkovito, zadovoljile potrošnike, strateške ključne kupce, manjše regionalne stranke, lastnike in delničarje, a hkrati kakovostno gradile blagovno znamko in izdelek.

Za uspeh blagovne znamke njena kupna moč ni premosorazmerna s prodajnimi rezultati, ampak velikokrat obratnosorazmerna. V vašem središču razmišljanja in dogajanja naj bo vedno potrošnik, njegove nakupne navade, nakupna moč, status in aktivnosti ter njegov življenjski slog.

Razumevanje ključnih prodajnih in marketinških izzivov ter pristopov, s katerimi dosežemo kupce, potrošnike na trgu, je bistveno. Spodaj so našteta samo nekatera od vprašanj, s katerimi se srečamo pri naših strankah, vendar je njihovo razumevanje temelj naših storitev.

- Kako lahko mi (proizvajalec ali distributer) izboljšamo učinkovitost naše organizacije (ekip) ter s tem vplivamo na odzivnost ekip pri ključnih kupcih s ciljem povečanja (izboljšanja) prodajnih rezultatov obeh?

- Na podlagi česa trgovec izbere izdelek za uvrstitev na prodajno polico, kdo določi prodajno podporo na polici, kakšne rezultate meri trgovec?

- Kakšna naj bo prodajna predstavitev (dokumentacija, vzorci itd.), da bo odločitev trgovca o uvrstitvi izdelka na polico pozitivna?

- Katere podatke s prodajnega mesta naj spremljamo (in katere nudi trgovec) s ciljem prinašanja pravilnih odločitev o pospeševanju in promociji izdelka tako na prodajnem mestu kot zunaj njega?

- Na kakšne in katere lokacije (prodajna mesta) naj se ekipe pospeševalcev osredotočijo glede na sezonski vpliv s ciljem doseganja boljših prodajnih rezultatov in pokritje sezonskih potreb trga?

Naš poudarek ni zgolj na prodajnih in marketinških strategijah, ampak želimo s pomočjo naših poslovnih partnerjev ter njihove mreže in znanj našim strankam ponuditi popolno in celovito paleto storitev, ki bo njihove izzive in zahteve reševala v celoti in jim hkrati zagotavljala konkurenčno prednost.

Z nami boste povečali svoje rezultate, ker:

- razumemo moč in vpliv prodajnega mesta, trženja ter promocij,

- stalno spremljamo in optimiziramo pospeševanje na prodajnem mestu,

- smo osredotočeni na izboljšanje dobičkonostnosti kupca in izdelka,

- analiziramo tržne podatke s ciljem prepoznavanja trendov in sprejemanja boljših odločitev,

- skupaj z vami spodbujamo prodajno osebje, razvijamo blagovne znamke ter svetujemo trgovcem pri pospeševanju prodaje izdelkov na drobno,

- razvijamo nove strategije za rast predvsem pri doseganju novih potrošnikov.

V svetu izdelkov široke potrošnje (FMCG) delujemo že več kot desetletje in naše izkušnje segajo od:

- razvoja in izvajanja prodajnih in marketinških strategij,

- praktične podpore pri selekciji izdelkov za vstop na trg, oblikovanja cenovne strategije ter izvedbe lansiranja na trg,

- oblikovanja in izvajanja promocijskih aktivnosti na prodajnem mestu,

- svetovanja pri upravljanju in oblikovanju družbe in organizacije,

- do administrativne podpore za ključne kupce in njihove ekipe.

Kontaktirajte nas še danes in pomagali vam bomo izboljšati vašo učinkovitost, upravljanje ter prodajne in tržne aktivnosti.