WE KNOW OUR BUSINESS.
GO BIG WITH US!

sales
02 podjetje

kdo smo
in kaj
počnemo

Ko nas vprašajo, kdo smo in kaj počnemo, zelo radi odgovorimo, da rešujemo probleme, še rajši pa preučimo vaše strategije, procese, cilje ter način dela, jih izboljšamo in sestavimo nazaj. Da so hitrejši, boljši, večji.

Še najbolj pravilno pa je, če rečemo, da pomagamo preoblikovati podjetja v močnejše, hitrejše, učinkovitejše in proaktivne različice samih sebe.
Stremimo k temu, da kar najbolj uspešno združimo podatke, človeške vire in druge resurse ter vse skupaj s praktičnimi izkušnjami uporabimo pri reševanju zahtevnih prodajnih in trženjskih izzivov podjetja.

Kajti ko na pravi način združimo energijo prodaje in marketinga, je vpliv lahko neverjeten. Združeni imata ti dve sili zmožnost krepitve tržnega deleža, rasti prihodkov, zniževanja stroškov in izboljšanja celotnega poslovanja.

Sodelujemo z različnimi podjetji, kot so:

- velike multinacionalne korporacije,

- vodilna družinska podjetja,

- mala in srednje velika podjetja,

- start-upi.

Toda tisto, kar združuje naše stranke, so njihovi ambiciozni ljudje:

- ki delujejo in razmišljajo kot lastniki,

- niso nikoli zadovoljni s statusom “quo”,

- želijo sparing partnerja, ki jih postavlja pred izzive,

- želijo osebni pristop, da izkoristijo svoj potencial, ne pa zgolj “kimanja”.

Za nas je izrednega pomena, da vse naredimo skupaj z vami, z roko v roki in pravilno že v prvem poizkusu. Imeti pravilne odgovore ni tako pomembno kot, je postavljati pravilna vprašanja, ki vodijo do boljših odločitev.

Zavedamo se, da so rezultati tisti, ki so pomembni, ne zgolj ideje, zato se ne ustavimo, dokler nismo prepričani, da se rešitev izvaja in prinaša rezultate.

GOBIG VODSTVENA EKIPA

Dominik Grbec je ustanovitelj podjetja GoBiG in idejni vodja projekta »GODEVELOP«, katerega velik del je tudi skupina GoBiG.
Svoje bogate izkušnje je nabiral v svetu prodaje in marketinga, z graditvijo blagovnih znamk, v oblikovanju in izvedbah oglaševalskih ATL in BTL kampanj, ustvarjanju vstopnih strategij, z odpiranjem novih trgov za podjetja in poslovne partnerje ipd.

Večji del svoje poslovne kariere je imel priložnost sodelovati in delati s tujimi in domačimi principali ter poslovnimi partnerji, kot so P&G, Heinz, Nestle, Wrigley, Kolmix, Kreis Group, SafeGoal,... Vedno znova trdno zagovarja usmerjeno in sinhrono delovanje vseh nivojev poslovne organizacije, od logistike, finančnega sektorja, do kadrovske službe.

Pred ustanovitvijo lastnega podjetja je bil direktor prodaje v enem od največjih, takrat še slovenskih proizvajalcev, skupini Žito d.d..

Bi se radi srečali z Dominikom? Povabite ga na kavo. Na dobro kavo s hladnim mlekom. Julius Meinl na primer. V vročih dneh pa na pivo. Takšno hladno, kot se spodobi.

Romana Kralj je strokovnjakinja na področju trženja v turizmu in hkrati izredno karizmatična predavateljica. Po končanem študiju ekonomije in turizma je nekaj let nabirala izkušnje v turistični agenciji, a je kmalu po rojstvu hčerke zajadrala v prodajne vode. Tu je več kot desetletje vodila sejemske projekte različnih vsebin na Celjskem sejmu. Svoje znanje na področju trženja in organiziranja dogodkov ter predavanj je črpala iz sodelovanja z različnimi podjetji, med drugimi tudi z enim najuspešnejših, večkrat nagrajenim podjetjem Plastika Skaza d.o.o. Sedaj že več kot osem let kot predavateljica na smeri gostinstvo in turizem na višjih strokovnih šolah povezuje in deli svoje bogate izkušnje v prodaji in trženju s svojimi slušatelji.

Uživa v komunikaciji in mreženju, kar ji še posebej služi pri iskanju in oblikovanju novih poslovnih priložnosti, motivaciji ekip ter oblikovanju učinkovitih prodajnih nastopov tržnikov ter prodajnikov.

Kako priti v stik z njo? Najdite izviren razlog za srečanje, po možnosti zavit v paket s pentljo humorja.

ŠE VEDNO RADOVEDNI?
KONTAKTIRAJTE NAS