analiza
kupcev
in potrošnikov
Dandanes nam tehnologija omogoča, da bolj kot kdajkoli prej nenehno spremljamo stranke ter preučujemo vedenje potrošnikov, predvsem pa nanje vplivamo.
Velikokrat so oddelki trženja, prodaje in razvoja ujeti v neskončno rutinsko zbiranje in obdelavo podatkov brez prave povezave z realnostjo trga, potrošnikov in trendov.
Naš pristop je drugačen, kajti kupec je v središču dogajanja kot težišče razmišljanja in ukrepanja. Skozi natančno spremljanje vaše stranke od začetka do konca prodajnega procesa se skupaj z vami osredotočimo na potencial vaših kupcev, ki omogoča takojšnjo interakcijo. Cilj? Rast, seveda.
Zakaj MI?
- Strategije in zmožnosti
Velikokrat oddelki prodaje, trženja in razvoja niso usklajeni, ampak so njihovi cilji razdrobljeni, kar podvaja prodajne napore in zmanjšuje učinke. Transparentna revizija ciljev velikokrat razkrije nova izhodišča, ki lahko rezultirajo v oblikovanju močnejših, bolj uspešnih pristopov, aktivnosti in strategij.
- Načrtovanje, izvajanje in analiza
Ko so načrti, cilji in ideje oblikovani, je ena bistvenih nalog njihova izvršitev, ki naj bo nad pričakovanji. “Izvedi, optimiziraj, izvedi” je pristop, ki deluje kot samoučeči se krog, kjer z nenehnim spremljanjem rezultatov vplivamo na zmanjšanje stroškov in povečanje učinkovitosti.
- Segmentacija kupcev
Segmentacija kupcev je cilj, ki upravičuje sredstva. Zelo pogosto so oddelki znotraj podjetja največje konkurenčno okolje, s čimer je strategijo doseganja kupca na vseh ravneh delovanja podjetja izjemno težko doseči.
Mi se skupaj z vami osredotočimo na zaznavanje in oblikovanje najboljše poti in pristopa k vašim potencialnim kupcem in potrošnikom.
Delujemo kot strateški svetovalci izvršnih organov podjetja, ne pa kot analitiki, ki dostavijo poročilo.